Wiadomość została wysłana

Skontaktuj się z nami

http://

Co to jest marketing szeptany?

Czy wiesz, że przed podjęciem decyzji o zakupie ludzie czytają średnio 5 opinii na temat produktu lub usługi? To dobre opinie i pozytywny epr utwierdzają nas w przekonaniu, że warto zainwestować pieniądze w określoną rzecz, negatywne zaś - ostrzegają przed nietrafionym zakupem. Marketing szeptany to nic innego jak budowanie zaufania do marki poprzez wywoływanie dyskusji na jej temat lub inspirowanie ludzi do wystawiania pozytywnych opinii.

Jakich opinii szukają konsumenci?
Mogłoby się wydawać, że przeszukujemy Internet w poszukiwaniu opinii tylko, gdy kupujemy bardzo wartościową rzecz - samochód czy komputer. Nic bardziej mylnego! Konsumenci poszukują również opinii o drobnych produktach codziennego użytku - np. kosmetykach czy karmach dla zwierząt.

Sposoby na marketing szeptany
Dla wielu marek marketing szeptany jest jedną z najważniejszych gałęzi reklamy. Jakie są sposoby prowadzenia takiego marketingu? Po pierwsze - wywołanie dyskusji na temat marki. Przykładem może być udostępnianie w social media skanu rezolutnej i nastawionej na klienta wypowiedzi administratora marki na Facebooku. Po drugie - poszukiwanie testerów produktów. Tutaj przykładem jest współpraca marek z blogerami, którzy testują i komentują produkty lub usługi. Trzecim sposobem jest kupowanie pozytywnych opinii. Wówczas agencja reklamowa tudzież interaktywna lub freelancer komentują w Internecie w pozytywny sposób działania i produkty danej firmy.

Wiadomość została wysłana

Skontaktuj się z nami

http://