Wiadomość została wysłana

Skontaktuj się z nami

http://

Dlaczego adwods, a nie SEO?

Potencjał wyszukiwarki Google wydaje się nieograniczony. Choć pewnie nie jest to do końca prawdą, na pewno jest w niej jeszcze duży margines miejsc i możliwości dotąd nieodkrytych. Należy się zastanowić, dlaczego warto większy nacisk położyć na wykorzystanie wszystkich narzędzi proponowanych przez potentata na rynku wyszukiwarek.

Google AdWords jest sprawnym instrumentem służącym do zarabiania. Dzięki niemu możemy reklamować nasz serwis od razu. Od chwili kiedy poweźmiemy zamiar przeprowadzenia akcji marketingowej. Linki sponsorowane pojawią się natychmiast po zatwierdzeniu ustawień.

Wielką zaletą jest możliwość wyboru właściwie nieograniczonej liczby słów kluczowych- brandowych, ogólnych lub fraz długiego ogona. Dobór key words ułatwiony jest dzięki procedurze zwanej- planer słów kluczowych. Można w nim zobaczyć historię wyszukiwania danej frazy na przestrzeni, z góry założonego okresu. Pozycjonowanie, niestety ograniczone jest w tej mierze, choćby wielkością zaplecza, jakie jest potrzebne do zagwarantowania dobrego miejsca serwisowi.

Jeszcze większą, a nawet kardynalną zaletą programu jest pełna niezależność od zmieniającego się algorytmu wyszukiwarki. Nie jest tajemnicą, że Google udoskonala swój algorytm nawet kilkadziesiąt razy do roku. Poza tym, co kilka lat wprowadza radykalne zmiany, wywracając istniejący porządek.

Do zalet należy zaliczyć możliwość bieżącego kontrolowania i optymalizacji kosztów kampanii.

Kolejnym plusem jest pewność, że jesteśmy władni zagospodarować niewykorzystany potencjał pozycjonowania metodą SEO. Zawsze pozostaje część użytkowników, którzy zignorują organiczne wyniki wyszukiwania.

Wiadomość została wysłana

Skontaktuj się z nami

http://