Reklama poprzez sponsorowane linki Google AdWords jest najskuteczniejszym i najkrótszym sposobem, by dotrzeć do naszych klientów w wybranych miastach, kontynentach lub regionach świata, nawet tych niedostępnych. Optymalne koszty sprawiają, że reklama przez system jest jedną z lepiej skalkulowanych inwestycji. Architektura narzędzia jest na tyle elastycznya, iż pozwala na określenie czasu emisji odnośników zgodnie z zapotrzebowaniem. Dokładnie, co do dnia i godziny.
Wykorzystanie geolokalizacji pomaga na wyświetlanie reklam, dokładnie w miejscach gdzie mieszkają nasi potencjalni, byli i obecni klienci.
Wiadomo, że odzyskanie klientów w "realu" to proces długi i skomplikowany. Z AdWords-em możemy wykonywać go w sposób ciągły i pozwolić sobie, na odrobinę poeksperymentów, co w kontaktach osobistych nie zawsze jest możliwe.
Ważne!
Nie zawsze należy kierować reklamę na stronę główną. Docelowa lokalizacja linku odsyłającego powinna się znaleźć na stronie z informacjami niezbędnymi do podjęcia pozytywnej decyzji.
Należy pamiętać, aby przy wyborze docelowego punktu odbioru reklamy nie kierować się tylko i wyłącznie siedzibą firmy. Ma to znaczenie, gdy prowadzimy na przykład usługi stacjonarnie i klienci muszą odwiedzić nasz punkt usługowy. W innych wypadkach jeszcze bardziej musimy skupiać się na klientach i miejscach ich zamieszkania.
Żeby reklama odniosła skutek, należy jeszcze sprawdzić korelację reklamy z językiem regionu docelowego i językiem treści reklamy. Mówiąc kolokwialnie- nie zachwalaj Polakom mieszkającym w Anglii, hoteli i atrakcji turystycznych Chin w języku angielskim, ani tym bardziej kantońskim.