Wiadomość została wysłana

Skontaktuj się z nami

http://

Na czym polega kampania w adwords?

Projekt promocji firmy przy pomocy Google jest łatwy do zrealizowania dzięki AdWords. Jest to program kampanii reklamowej, pomyślanej tak, by sponsorowane linki były wyświetlane internautom poszukującym treści powiązanych z frazą wpisaną do przeglądarki. System działa z Google AdSens, programem do wyświetlania reklam kontekstowych, czyli powiązanych z myślą przewodnią zestawu słów inicjujących wyszukiwanie i historią aktywności użytkownika. Funkcja ta ma nazwę - targetowanie behawioralne. Usługa AdWords sprzedawana jest w systemie CPC lub CPM. W pierwszej wersji płacimy za kliknięcie reklamy tzw. cost per click. W drugiej, działanie linku rozliczane jest za dotarcie do 1000 użytkowników, czyli cost per mille.
Do mierzenia skuteczności reklamy służy wskaźnik klikalności- CTR, click through rate.

Przed rozpoczęciem wdrażania pomysłu w życie należy odpowiedzieć sobie na pytanie- "jaki cel marketingowy ma być osiągnięty?".
Co jest do wyboru?
Można zachęcić odwiedzających do wykonania pewnych operacji już w fazie wizyty na stronie. Inną opcją jest przyciągnięcie klienteli wprost do sklepu. W ustawieniach wyświetlania reklamy można dodać button "ZADZWOŃ", co zwiększy liczbę połączeń do siedziby firmy. Jeśli jesteś dystrybutorem aplikacji mobilnych, możesz zaprojektować kampanię promująca wybrane aplikacje. I zachęcić internautów do ściągnięcia programy lub aktywnego korzystania z niego.

Linki płatne wyświetlane są w trzech miejscach przestrzeni monitora. Na górze i na dole, części z wynikami wyszukiwania oraz w panelu bocznym, prawym.

Jak w pozycjonowaniu i tutaj pierwsze skrzypce grają słowa kluczowe i ich trafny wybór.

Wiadomość została wysłana

Skontaktuj się z nami

http://